MY E.L.F. THINGS IS HERE !

2011-01-12 @ 13:33:24
Yeah, idag kom mitt paket från e.l.f. Äntligen ! Det tog drygt två veckor och som jag har väntat, men nu är det här. Men väntan är inte över för jag har beställt ännu mer. Passade på att göra det när de hade fri frakt. Tror det var någon gång förra veckan. I det paketet är där mer "produkter" i, detta var det mest penslar. Så det kommer väl om någon/några veckor ? Ska bli kul att testa allt. Är nästan så att man får sminka om sig för dagen, haha. Här har ni en bild på allt iallafall.

My package from e.l.f is finally here ! The delivery took a little more than two weeks and I'm waiting for one more package from e.l.f because I ordered more when they had free shipping. That one should come in a week or so and contains more products, this one was more brushes. I really want to test everything now ! Here you have a picture on the things.

From the top: Total Face Brush, Foundation Brush, Eyeshadow Brush, Eyelid Primer and Eye Widener.

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Lisa

Svårt tycker jag inte att det är, det svåra är att få det att sitta fast bra :) men så länge man inte tar för mycket gelé eller sätter så att de nuddar nagelbanden så går det bra. Jag köper mitt från www.lillynails.se så du kan ju kika på startkittet där för att se vad som behövs :P De har en liten arbetsbeskrivning där så du ser hur man använder materialet.



Om du känner för att beställa kan du ju ta en sak och göra en egen lista och ta bort saker som du inte behöver för att få ett lite billigare pris. Sen finns det utlänska sidor att beställa på men jag vill kunna kontakta den jag köper från så jag föredrar en svensk sida :) dessutom är leveransen jätte snabb så man slipper vänta! haha

2011-01-12 @ 18:07:34
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack :) jag gör detsamma, behöver lite inspiration!

2011-01-12 @ 19:04:43
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: stina

Har de bra produkter?! Jag har länge tänkt beställa därifrån men jag är född med inställningen du får vad du betalar för så jag är lite tveksam. Är det något att ha? :)

2011-04-02 @ 09:25:59
URL: http://bloggmorsa.blogg.se/
Postat av: julia

är dom bra?:)

2011-09-15 @ 20:25:52
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0