ONE SURPRISE FOR ME TODAY

2011-01-04 @ 16:05:57
Idag kom en av borstarna jag beställde på Ebay. Var tänkt att vara en foundationborste, dock var den mer i storlek som en concealerborste. Det är väl en av nackdelarna med Ebay men jag har iallafall kontaktat säljaren så får vi se vad svaret blir och hur vi får lösa det.
Har i och för sig beställt en foundationborste från E.l.f också så det gör inte så jättemycket, hoppas det paketet kommer snart ! Här har ni iallafall en bild på borsten. Har inte hunnit testa den än, men den är väldigt mjuk så det ska bli kul att se om den är bra.

Today one of my brushes i ordered from Ebay came. It was suppose to be a foundationbrush, but it was more in size with a concealerbrush. Thats one of the disadvantage with Ebay, but I have anyway contacted the seller and hope we can solve it.
I have also ordered a foundationbrush from E.l.f so I don't care to much about it, I hope that package will arrive soon ! Here you all have a picture of the brush. I havn't tried it yet, but it's very soft so its going to be fun to se if it's any good.



Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Wysteriia

Svar: Grymt kul att du är med och tävlar :D

2011-01-06 @ 12:03:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 09:28:03
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0