INSTAGRAM: JENNIENORRMAN

2012-04-26 @ 18:24:35

Hejhej,
Har inte mycket att säga .. Skåne imorgon! Ska bli riktigt kul. Prov i skolan idag, i elteknik. Läste ju el på gymnasiet så det mesta kände man ju igen vilket var skönt. Nu är vi lediga i en och en halv vecka. Om ni vill se fler bilder så följ mig på Instagram, är lättare att uppdatera där än på bloggen. Jennienorrman heter jag där ..


Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Ingrid

Fina bilder :)

2012-05-05 @ 12:13:13
URL: http://ingridhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0