INSPIRATIONEN ÄR LIKA MED NOLL

2012-03-23 @ 16:09:39
Hej allesammans!

Det har aldrig gått så här lång tid mellan mina blogginlägg innan tror jag. Men har tyvärr bara haft framme kameran en gång sedan jag flyttade. Vill ju inte skriva en massa bildlösa inlägg där jag bara skriver hur jag mår och vad som händer för dagen. Det är inte det denna bloggen är tänkt för och själv hade jag inte tyckt de var intressant att läsa så vill inte utsätta andra för det. Bloggen finns för att inspirera andra, det är mitt mål! Men när jag själv inte har någon inspiration är det svårt att inspirera andra. Så tyvärr vet jag inte när inspirationen återkommer, kanske imorgon, kanske aldrig, vill inte pressa fram något så vi får helt enkelt se.

För de som vill veta går det jättebra i skolan. Är halvvägs snart och har varit på två praktiker. Ena körde jag godståg och andra persontåg. Persontåg är min grej och har hittat företaget jag vill jobba på. Sen får vi se om det blir så. Har nästa praktik där också och antagligen den sista också så det ska förhoppningsvis gå vägen!

Tills jag återkommer får ni en bild från tillfället när jag hade kameran framme sist, vilket var för snart två månader sen ..


Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta jättegärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken!



Vänliga Hälsningar,

Miss Alicia

2012-04-02 @ 15:46:50
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0